ODLUKE ŽIRIJA
IZVJEŠTAJ SELEKTORA
PROGRAM
KATALOG
BILTENI
GALERIJA
OPERATIVNI PLAN
DOWNLOAD
2008
2007
2006
PRIJEDLOG DRAMSKOG TEKSTA
LISTA DRAMSKIH TEKSTOVA
pdf Bilten br.8 u pdf formatu.
Bilten br. 1 Bilten br. 2 Bilten br. 3 Bilten br. 4 Bilten br. 5 Bilten br. 6 Bilten br. 7 Bilten br. 8 Bilten br. 9

SLOVO O...zemlji obećanoj...

Eto, vidjeli smo i posljednju predstavu koja je takmičarskog karaktera.

Naravno, imamo večeras prije dodjele nagrada (koje su u ovome svemu nebitne) dvije predstave, jedna je naša, omladinska scena "Igre u pijesku", a druga je gostujuća iz Hrvatske "Kidaj od svoje žene".

Ispričaše Travničani priču o Americi, zemlji cvijeća, obećanoj, lafo obećanoj ... Edukativna predstava sa puno mladih ljudi.

Stigla nam je i selektorica Faketa sa svojim mužem, glumcem i rediteljem Mugdimom Avdagićem i malom slatkom balerinom.

Stigao je i naš Strajo sa kćerkom Asjom.

Sa Zlatom je stigla njena kćerka Sonja Goronja, glumica zaposlena u SARTR-u u Sarajevu.

Vidjeli smo i Mirka Adžaipa, glumca i reditelja koji je dugo vodio Pozorište Travnik.

Bio je tu i Hajrudin Kujundžić, slikar iz Travnika.

Bila je tu i mnogobrojna bugojanska publika (a bogami i obevakufska) kojoj se i ovom prilikom najiskrenije zahvaljujemo na beskrajnoj podršci.

Večeras je posljednja festivalska noć, neka pobijede najbolji.

Mislim da je najveća nagrada svim ansamblima aplauz publike naše, zar ne?

Sretno!!!


ZAPISI SA OKRUGLOG STOLA...

Na posljednjem okruglom stolu ovogodišnjeg Festivala razgovaralo se o Amaterskom pozorištu iz Travnika, koje je igralo predstavu Lov na žohare, autora Janoša Glovackog, u režiji Zlate Imamović. Moderatorica okruglog stola, Senada Milanović, započela je razgovor Šantićevim stihovima:
''Ostajte ovdje, sunce tuđeg neba
neće vas grijat', k'o što ovo grije...''
što je u suštini bila pouka večerašnje predstave.
Zlata Imamović se složila sa ovom konstatacijom te rekla da je htjela da ispriča priču o dvoje mladih ljudi, intelektualaca, koji bježe u drugu zemlju želeći uspjeti. Pita se da li su uopće trebali otići ili ostati. Ljudi odlaze zbog straha, beznađa, ali i nadajući se boljem, a to bolje ne nalaze. Nije htjela dati odgovor na ispravnost njihove odluke, nego samo predstaviti ovaj problem.
Dr. Luka Kecman je govorio ovom problemu, te istaknuo Poljake kojih, po nekim studijima, ima najviše u imigraciji, a ovom temom se bavio i dr. Džerić, u svojoj studiji ''Dom i bezdomnost'', a bavi se i Janoš Glovacki. Tekst koji govori o ovom problemu je izuzetno težak, večerašnji ansambl je to solidno glumački predstavio. Stari dio ansambla je odradio dobru transformaciju likova, dok je mlađi dio mogao bolje, jer su ostali na istoj temperaturi. Ono što je zanimalo Luku Kecmana, jeste ljubav između Jana i Anke, nejasno je da li su se voljeli, koliko i da li se još uvijek vole. Smatra da su imali dobar ''materijal'' te su se mogli bolje pozabaviti ovom temom. Također ga je zanimalo šta je predstava dobila, a šta bi izgubila bez masovne scene demonstranata.
Zlata Imamović je izjavila da je predstava mogla proći i bez demonstranata i da time ne bi ništa izgubila, ali je ona, naprosto željela da dadne tim mladim ljudima šansu da se okušaju na daskama, a na pitanje o ljubavi između glavnih aktera, rekla je da su se jako voljeli, dok se nisu počeli mrziti.
Bečirović Sahin Gibe je pohvalio ansambl za dobro odrađen posao. Također je rekao da u situacijama neimaštine i straha dvoje ljudi vrlo često počnu da okrivljuju jedno drugo za nastalo stanje, kao i da tada, najčešće, ljubav nestane. Ovo dvoje glavnih aktera su to odlično odradili.
Maja Đurić je izjavila da je nošena emocijama odigrala svoju ulogu, jer se igrom slučaja, upravo i nalazi u sličnoj situaciji. I sama čeka ''zeleni karton'', pa je sve ovo je za nju bio izazov.
Roberto Zahirović je na pitanje o postojanju ljubavi između Janoša i Anke, vro jednostavno izjavio: "Da Janoš ne voli Anku, davno bi iskočio kroz prozor." Kaže još i da ih ljubav drži u agoniji i tjera da se onako ponašaju.
Dr. Luka Kecman se na kraju osvrnuo na cjelokupan Festival, jer je nekoliko predstava imalo prlično utemeljene režisere i glumce, dok su ostale na dobrom putu da to postignu. Zaključio je da amaterizam ide uzlaznom putanjom, što je, svakako, slučaj i sa Festivalom u Bugojnu.


IZ KNJIGE UTISAKA...

Uopšte mi se nije svidjela.
Ajla

Lažni sjaj prividnog blještavila i stvarna bijeda ''trulog Zapada'' gdje je bezdušni interes potpuno potisnuo čovjeka iz žiže interesovanja. ''Obećana zemlja'' Amerika se pretvara u Ameriku-čemeriku. Gluma je mogla biti i bolja.
Dundović Viktor

They did awesome play! Brilliant it was...
Ena

Super je! Neko i Nešto je najbolji! Znate ko je...
Nedim Milanović

Znači, brate, tuga, ono baš tuga. Ovaj glavni glumac je očajan, dikcija užasna, ukočeni i teatralan... Ne razumijem što će im plesne grupe i demonstratori???? Za mene nema smisla pjesma ''American woman'' jer ovo je pozorište...
Jasmin Jusić Hiffi

Hana&Elma su bile najbolje...
Amina

Šta reći??? Osim da sam totalno razočarana, zbunjena. Same kritike. Krenuvši od ''č i ć'' glavnog glumca, do pomalo neshvatljvih komentara. Ostajem pri odluci da je M.G. favorit...:)
Rea

Što moja tetka Polly kaže: ''Težak je život nas umjetnika.''
Tom Sojer

Na licima ljudi koji su gledali predstavu se moglo vidjeti da se nisu naspavali (ne)gledajući predstavu.
Kimmi Raikonnen

Mala slatka balerina je bila osvježenje u predstavi...:) A ostalo? Tu i tamo...
Enisa


GLAS PUBLIKE...(vox nešto...)

Saliha Zečić:
Večerašnja predstava je dobra, svidjela mi se. Ovaj festival meni predstavlja odmor, dođem s namjerom da pogledam predstavu i da se uz nju odmorim. Gledala sam sve predstave, tu sam od prvog dana Festivala, i od svih predstava izdvojila bih Goražde i Mrkonjić-Grad. Voljela bih da festival duže traje. Sve čestitke organizaciji i ljudima koji su zaslužni za sve ovo.

Aldisa Maslić:
Večerašnja predstava nije loša. Nisam imala vremena tako da sam stigla pogledati još predstavu iz Visokog i mogu reći da je večerašnja predstava dosta bolja od Visokog.

Dunja Filipović:
Gledala sam sve predstave od prvog dana Festivala i mogu reći da mi je Trebinje na prvom mjestu, a večerašnja predstava na drugom. Svaka čast.

Dževada i Abid Ždralović:
Amaterizam je u pitanju tako da smatram da treba izvlačiti više pozitivnijih i boljih stvari iz kompletnog zbivanja. Večerašnja predstava nije loša. Uglavnom sve pohvale i čestitke i učesnicima i organizaciji Festivala.

bil8-1


PREDSTAVLJAMO...

bil8-2




Roberto Zahirović je rođen 1974. godine, studIrao je na Fakultetu sporta i tjelesnog odgoja. Neoženjen je, tj. kako kaže sam, slobodan je. Glumom se bavi od 1983. godine, odnosno, opet, kako sam kaže, gluma se bavi s njim od 1983. Pored glume hobi su mu nogomet i fitnes. Od knjiga koje voli je nabrojao više njih i to: "Tvrđava", "Gospodar prstenova" i "Mračna kula", a najboljom predstavom smatra "Ljudi ko vozovi". Nije se izjasnio za najbolje glumce, ali je naveo Quentina Tarantina za najboljeg režisera. Najbolji film mu je "Gospodar prstenova". Kaže da ga ništa, što ga ne dodiruje, ne nervira. Oduševljava ga sve što je lijepo i dobro. Sreću za njega predstavlja zdravlje. Ljetovat će u Bosni i Hercegovini. Oprezan je sa željama.

bil8-3







Maja Đurić je rođena 1983. godine, apsolventica je (nije navela čega), a i koreografkinja je. I ona je "slobodna" po bračnom stanju. Ovo joj je prva predstava u kojoj glumi. Bavi se pilatesom i yogom. Majina najdraža knjiga je "Derviš i smrt", a opera "Fantom" najdraža predstava. Steven Spielberg joj je najbolji režiser, a najdraži glumci su joj George Clooney i Julia Roberts. "Meet Joe Black" i "Gospodar prstenova" su joj najbolji filmovi. Nervira je neodgovornost, a oduševljavaju je ljudi koji znaju šta hoće. I za nju, kao za njenog kolegu Roberta, sreća je biti zdrav. Ljetovat će na Karibima (wow!) Ispunila je svoju najveću želju, plesala je na Broadwayu, a sljedeća želja joj je - sretna porodica... (još jedna svadba, na koju ćemo nadamo se biti pozvani, je na vidiku...).



...RAZGOVOR SA REDITELJICOM...

bil8-4

Razgovor vodimo sa gospođom Zlatom Imamović, rukovodiocem i rediteljicom Pozorišta Travnik. Večeras ste igrali Glovackog, odnosno njegov komad "Lov na žohare". Drama govori o vrlo aktualnoj temi, odnosno dilemi da li treba otići sa ovih prostora ili ostati. Na okruglom stolu ste izgovorili jednu vrlo intrigantnu misao, čija je glavna poenta da ljudi odavde idu zbog straha, znači ne toliko zbog ekonomskih razloga kako se obično čini i smatra kada se govori o toj temi. Možete li nam to malo podrobnije pojasniti?

Ta misao me okupira zadnjih godina. Živimo u vremenu kada dijete ne smijemo poslati u školu, djeca se ubijaju po tramvajima, nikada prije se nije događalo toliko pucnjave po našim gradovima i slično. Znači s jedne strane imamo tu uličnu demonstraciju sile, a s druge strane imamo tu emisiju "60 minuta" u kojoj se dokumentira kriminal na koji naši sudovi malo ili skoro nikako ne reagiraju. Imamo mlade ljude koji ne mogu da dobiju posao jer nisu u strankama. Konstantna je demonstracija moći i sile, konstantan je strah. U svemu tome se postavlja pitanje, da li baciti obraz pod noge. U ovoj predstavi glavni junaci su to mogli uraditi, a nisu. Naravno, ova predstava postavlja i pitanje gdje otići i koliko to ima smisla, koliko zapravo taj odlazak rješava problem straha. Strah se ne može ostaviti na granici, on se nosi sa sobom.

Zamolio bih vas da kažete kakva je trenutna situacija kada je u pitanju pozorište u Travniku i kakvi su vaš utisci o ovogodišnjem Festivalu.

Ne znam da se iko može pohvaliti situacijom u teatru. Samo ću reći, Travničko pozorište je imalo svoju zgradu, sada je nema. Ono što imamo je kancelarija od sedamnaest kvadrata. Kako ćemo nastaviti sa pozorištem, stvarno ne znam. Ono što je bitno u svemu tome je da ipak ima ljudi koji vole pozorište i koji će nastaviti da rade. Što se Fedre tiče, FEDRA je FEDRA. Ja imam jednu kasetu iz devedesetprve godine na kojoj piše "Fedra fest najbolji je fest". To je bio moto Fedre i ja i danas stvarno mislim da je Fedra fest najbolji fest. Fedra mi je u srcu i ja vam svima čestitam na radu i organizaciji ovoga Festivala.


VEČERAS IGRA... U 19 sati - Mala sala KSC-a - FEDRA PLUS:

fedra

Michael Walczak

IGRE U PIJESKU

režija: Senada Milanović i Amel Ugarak

igraju:
Protazek............................Senad Milanović
Milka............................Amina Omerović

majstor svjetla: Edin Ćatić Bato

ton majstor: Amel Ugarak


O POZORIŠTU...

O Teatru FEDRA Bugojno smo pisali u prvom biltenu, mogli smo opet al' eto nećemo...

...O REDITELJIMA...

Senada Milanović i Amel Ugarak već treću predstavu skupa režiraju u Teatru FEDRA Bugojno, a predstave koje su radili su dobile nekoliko nagrada na festivalima u BiH.

Senada Milanović rođena 1971. godine u Bosanskoj Gradišci. Diplomirala na Filozofskom fakultetu u Sarajevu. Radi kao profesorica bosanskog jezika i književnosti u Gimnaziji-Bugojno. Dugogodišnji je član Teatra FEDRA i do sada je režirala desetak predstava. U Teatru FEDRA predsjednica Umjetničkog savjeta.

Amel Ugarak, rođen 1979. godine u Bugojnu. Član Teatra FEDRA od 1996. godine. Glumio u petnaestak predstava i režirao četiri predstave. Trenutno je sekretar Teatra FEDRA.

bil8-5bil8-6
Senad MilanovićAmina Omerović


...O PREDSTAVI...

Igre u pijesku je predstava koja govori o dječijem odrastanju, prvom zaljubljivanju, muško-ženskim odnosima, razočarenju i bolu smještenom u socijalni kontekst vremena.
Protazek je usamljen, pomalo asocijalan dječak, samo dječak, on se boji pokazati svoja osjećanja, a kad ih napokon pokaže ostaje razočaran...sam.
Milka je zagonetna djevojčica, djevojčica koja šarmira, privlači, uznemirava Protazeka, također nesigurna u svoja osjećanja...
Predstava jeste i kritika društva, ali se prvenstveno bavi osjećanjima djece koja odrastaju u današnjem društvu.

bil8-7
IGRE U PIJESKU Michal Waczak

  • Nagrada za sveukupnost scenskog doživljaja na 7. Festivalu srednjoškolskog teatra u Goraždu
  • Nagrada za najbolju režiju 7. Festivala srednjoškolskog dramskog stvaralaštva u Konjicu
  • Nagrada za NAJBOLJU PREDSTAVU 7. Festivala srednjoškolskog dramskog stvaralaštva u Konjicu


VEČERAS IGRA... U 20:30 sati - Pozorišna sala KSC-a - FEDRA PLUS:

jastrebarsko

Ray Cooney

KIDAJ OD SVOJE ŽENE

režija: Stjepan Nino Škrabe

igraju:
Ivana Žužak
Zrinka Lovretin
Borka Lučić
Velimir Kokot
Vladimir Rađenović
Mirna Strmečki
Luka Tomac
Marko Severinac
Mario Lephamer

tehničko osoblje:
Sonja Stanković, šaptačica
Ivana Kokot, šaptačica
Damir Kuzmić, ton majstor
Klementina Škrabe, pomoćnik redatelja
Ana Vlaisavljević, Radmila Stanković, vozač
Darko Stanković, vozač


O POZORIŠTU...

Gradsko kazalište Jastrebarsko osnovano je 1968. godine, no daleko ranije u jaskanskom kraju bilo je kazališne aktivnosti. Gradsko kazalište Jastrebarsko sastoji se od dvije dramske grupe Dramske grupe "Tomo Mikloušić" i Dramska grupa "Ivana Brlić-Mažuranić". Voditelj obiju grupa je profesor Nino Škrabe.
Kroz kazalište je prošlo nekoliko stotina djece te odraslih. 1968 godine GKJ na pozornicu je postavilo predstavu Augusta Šenoe "Ljubicu", a nakon "Ljubice" na pozornici su se redale sve kvalitetnije predstave, kojih je do danas bilo preko 30. Kazalište je svoje predstave odigravalo u Jastrebarskom, Zagrebačkoj županiji ali i izvan granice Hrvatske, tačnije u Beču, Mađarskoj. Austriji, Švicarskoj te prošle godine i u Srbiji.
2006. godine predstavom "Kidaj od svoje žene" autora Ray Cooneya u adaptaciji Nine Škrabea, GKJ na Smotri amaterskih kazališta Hrvatske osvaja nagrade za najbolju mušku (Velimir Kokot) i žensku ulogu (Ivana Žužak).
bil8-8 Na državnoj smotri u Kastvu, predstava "Kidaj od svoje žene" nominirana je među tri najbolje predstave Smotre, Škrabe je osvojio nagradu za najbolju režiju dok je ansambl predstave osvojio nagradu za kolektivnu igru u kojoj su se posebno istakli glumci Velimir Kokot i Vladimir Rađenović.
Gradsko kazalište Jastrebarsko danas vode mladi ljudi, potekli upravo iz Dramske grupe "Ivana Brlić-Mažuranić".

O PREDSTAVI...

Predstavu "Kidaj od svoje žene" tekstualno i muzički adaptirao je Nino Škrabe, pa se takstist John Smith iz originalnog teksta u jaskanskoj verziji iz Londona preselio u Zagreb. Ime mu je postalo Ivan Kovač, vrijeme radnje je postala sredina osamdesetih godina prošlog stoljeća, a žene, od kojih pokušava kidnuti, smještene su u Trešnjevku i Trnje. Kako bi sve bilo zabavnije, duhovitije, šarenije i bliže, jedna od vjernih supruga postala je Dalmatinka kojoj je idol Mišo Kovač, dok je druga mlada purgerica koja se "fura" na Bijelo dugme. Taksista Kovača iz njegovih laži, uz ostale, pokušava izvući i njegov prijatelj, koji mu je dužan novac, Stanislav Pajcenović. Što se događalo dalje i kakve je još "likove" upleo u cijelu priču i svoj "miran" život uvjerite se sami...


...O REDITELJU...

bil8-9




Stjepan Nino Škrabe rođen je 22.10.1947. godine u Jastrebarskom. Filozofski fakultet (komparativna književnost i germanistika) završio je u Zagrebu. Studirao je i na Goethe Institutu u Brannenburg/Degerndorfu (Bavarska). Živi u Jastrebarskom, gdje je do mirovine radio kao profesor njemačkog jezika.
Umjetnički je voditelj i redatelj Gradskog kazališta Jastrebarsko već 41 godinu, piše i dramatizacije klasika dječije književnosti. Bavi se prevođenjem i publicistikom, sarađivao je godinama s Radio-Jaskom, bio je pokretač i jedan od urednika časopisa "Jastreb".
Pisanjem za kazalište bavi se od 1971. neke drame su emitirane kao radio-drame, a mnoge su izvedena od brojnih amaterskih družina (tako je "Glumijada" u izvedbi Amaterskog kazališta iz Doboja 1984. proglašena najboljom predstavom Festivala bosanskohercegovačkih amatera u Bugojnu), a i profesionalnih teatara.
Do danas je objavio na desetine drama, scenarija, režirao ogroman broj predstava, dobitnik velikog broja nagrada za svoj rad.


bil8-10


VIC DANA... -RP-

Kaže,
govori Haso Sulji:
- Hajmo u Ameriku, kažu da tamo ima para, bereš ih po cesti.
Kaže Suljo:
- Hajmo.
Taman oni stigli u Ameriku, kad novčanik pun para na mostu. Zaleti se Haso šutnu ga snažno i novčanik odleti u onaj njihov Vrbas.
Kaže Suljo:
- Što ga, bolan, šutnu?
Odgovori Haso:
- Pa nećemo valjda i nedjeljom raditi?

-RP- = Ne preporučuje se roditeljima da čitaju

Rješenje viceva:
Budimo dostojanstveni, nemojmo razmišljati o silnim životnim teškoćama koje su tu negdje, oko nas. Zažmirimo, jer kad žmirimo, onda žmirimo! Ili, što se u narodu kaže "Jezik je oštriji od mača". Zašto je Haso odlučio da šutne novčanik pun para? Ne, ja ne vjerujem uopće da je to istina. Pa, koliko koštaju karte za Ameriku? Ako su i skupili pare, otkud odjednom most ispod njih. Nema mosta na aerodromu, je li ikad iko vidio da teče Vrbas (bilo naš, bilo američki), a oko njega letaju avioni? Naivno, naivno... hajde eto uzmimo u obzir i olakšavajuću okolnost, poštenje (dugo, dugo ne čuh ovu riječ). Da sam filozof, a nisam, rješenje bi se samo nametnulo, a glasi: "Puno para kvari ljude, ali pogledajmo se u oči, malo para sekira ljude, izaziva glavobolju popraćenu mučninama u stomaku, klecanjem koljena, vrtoglavicom...et".


EDINO...no, međutim...

Mama, ja hoću da se ženim

Kad bi me svezala na dno Vrbasa
za sedru
ja volim Fedru

mama ja hoću da se ženim
u žiriju ima jedna teta
nema puno ljeta
ali je glumica i lijepa

sačekaj malo sine
dok završiš školske rime

godina će brzo proći
ona će opet doći

voli te tvoja mama
Milanović Senada.


AUF WIEDERSEHEN

Edo, no međutim



Edin Korjenić, Bugojno


W A N T E D No 1.

bil8-11

Sead Karahodžić, Pomoćnik načelnika za svašta nešto i za kulturu, zato što:

  • je već petnaest godina pomoćnik načelnika, što je puno, brate, puno. Ispoštuj me, brate, ispoštuj!
  • što u KSC-u dođe samo na predizborne skupove i
  • zato što je, k'o biva član Organizacionog odbora Festivala po funkciji, a još nam nije nijedan dan svratio.

W A N T E D No 2.

bil8-12

Greta Kuna, Ministrica obrazovanja, nauke, kulture i sporta SBK, zato što:

  • vrlo dobro živi od naših para, odnosno poreznih obveznika, a ne benda nas nijedan posto,
  • je u 2008. godini kao ministrica podijelila 696.000 KM iz granta za kulturu, a nijedne marke nije dodijelila Teatarskom festivalu BiH FEDRA Bugojno 2008.
  • je u 2009. godini ukinula grant za kulturu,
  • u 2009. godini opet nećemo dobiti nijedne marke za 37. Teatarski festival BiH FEDRA Bugojno 2009. (poslije ove objave nećemo sigurno) i
  • zato što živi u Bugojnu, vrlo često šeta oko KSC-a, a na Festival nam nije svratila nijedan dan.
  • Direktor Festivala
    Vahid Duraković


    OBAZIRANJA*

    (svaka sličnost sa stvarnim likovima i događajima je (morebit) slučajna)

    FEDRO(♂): Šta ti je sad, što plačeš?
    FEDRINICA(♀): (brišući suze krupne, avaj) Žao mi Fedro one omladine.
    FEDRO(♂): Koje omladine?
    FEDRINICA(♀): Ono dvoje što su odselili u 'meriku, a nemaju šta jest.
    FEDRO(♂): Vidio sam, nemaju ni hale, vidjela si im legenj ispod kreveta.
    FEDRINICA(♀): (zamišljeno gledajući u strop) Ja ne vidjeh bogami da ga ona proli ijednom.
    FEDRO(♂): Zaboli me, neću ja spavat na onom krevetu.
    FEDRINICA(♀): Jesi Fedro, brate, neosjetljivo bezosjećajan.
    FEDRO(♂): Ona zvrk hanumica mi fina.
    FEDRINICA(♀): Jest brate, a što se i šejtani, okreće se meni se sve bilo zanebesalo.
    FEDRO(♂): A nemaju para da se vrate.
    FEDRINICA(♀): Jadni oni, nego, znaš šta sam mislila, dubokoumno?
    FEDRO(♂): (sa upitnikom iznad glave) Ti mislila, ženo?
    FEDRINICA(♀): Jah, vidjela samo puno onih ljudi što im visi ono na vratu, a nama nisu dali.
    FEDRO(♂): Ahh, ženo, pa piše im organizator, učesnik, gost, žiri...to je bona da se zna ko je ko.
    FEDRINICA(♀): Nek' piše, meni ne smeta, al' su mogli i meni dat' da obisim na vrat.
    FEDRO(♂): Šta će ti napisat?
    FEDRINICA(♀): Onom kosonji piše direktor, nek meni piše - nene.
    FEDRO(♂): Ti stvarno nisi u vinklu, samo mi živce čupaš.
    FEDRINICA(♀): Šta fali (s osmijehom na licu) hodam ja, obisila na vrat onu sliku Festivala na kojoj piše - nene, nek svak zna.
    FEDRO(♂): Ne može, bona, vidi se iz aviona da si nene.
    FEDRINICA(♀): Nek' vidi, ja ću se žalit sigurno.
    FEDRO(♂): Kome?
    FEDRINICA(♀): Naću ja nekog, ne brini se ti, hoću i ja ono oko vrata.
    FEDRO(♂): (odmahnuvši rukom, odozdo prema gore) Haj' žali se, baš me briga (prigušenim glasom), dok ja nju u pamet, sebe iz pameti.

    *Riječ posuđena iz filma "Ne OBAZIRI se sine".


    ORGANIZATOR:
    JU KULTURNO-SPORTSKI CENTAR BUGOJNO
    PARTNER U ORGANIZACIJI:
    Teatar FEDRA Bugojno

    DIREKTOR FESTIVALA:

    Vahid Duraković

    SELEKTOR:

    Faketa Salihbegović-Avdagić

    STRUČNI ŽIRI:

    dr. Nedžad Ibrahimović
    Radmila Smiljanić
    Dragan Komadina

    ŽIRI PUBLIKE:

    Sanja Krnjajić
    Šeherzada Dedić
    Emina Hozić
    Mia Crnica
    Edo Korenić
    Edin Huskić
    Amer čolak

    ORGANIZACIONI ODBOR:

    Hasan Ajkunić - predsjednik
    Senada Milanović
    Suad Velagić
    Edin Ćatić Bato
    doc. dr. Ilhan Bušatlić
    Sead Karahodžić
    Nedžad Milanović
    Samir Nuhić
    Amel Ugarak
    Abdulah Serezlija
    Vahid Duraković

    REDAKCIJA BILTENA:

    Senada Milanović, urednica
    Melisa Agić
    Diba Muratspahić
    Amel Ugarak
    Nedžad Milanović
    Suad Velagić
    Edin Ćatić Bato
    Mulhari Agić
    Aida Šošić

    UMJETNIČKO VIJEĆE FESTIVALA:

    Jesenko Muzaferija - predsjednik - Teatar TOTAL Visoko
    Petar Knežević - Dramski studio Obudovac
    Zlata Imamović - Pozorište Travnik
    Željko Milošević - Male Stvari Trebinje
    Halida Hasanagić - Pozorište mladih Tuzla
    Anto Bilić - AK Travnik
    Senada Milanović - Predsjednik US Teatra FEDRA
    Samir Nuhić - Predsjednik UO Teatra FEDRA
    Vahid Duraković - direktor Festivala

    OPERATIVNO TEHNIČKA EKIPA:

    Edin Ćatić Bato
    Senad Imamović Struja
    Jusuf Hozić Caci
    Samir Nuhić
    Sanel Ugarak

    SARADNICI:

    Ermina Musić
    Majda Bevrnja
    Midheta Agić
    Ajla Kavlak
    Džejla Maslić
    Vigor Dundović
    Senad Milanović
    Tarik Filan
    Jasmin Jusić

    DESIGN PLAKATA:

    Vahid Duraković

    UREDNIK INTERNET STRANICE:

    Mulhari Agić

Pokroitelj
općina Bugojno

Bugojno

Zlatni sponzor

heko

Medijski pokrovitelji

ftv depo rtvBugojno

Sponzori

idea bm bajric macola kadunic lb hollywood apotek bahra bahradv drSadagic

Općina Bugojno BUGOJNOSPORT-SPORTSKI SAVEZ Teatar FEDRA Bugojno Moje Bugojno Bugojno.org Stonoteniski klub Bugojno Karate klub Bugojno Centar za Dramski Odgoj BiH Bug.ba